UGDYMO ĮSTAIGŲ KURAVIMAS
Kuravimo tikslas – gerinti įtraukiojo ugdymo kokybę ir švietimo pagalbą mokiniams, turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų poreikių. Kiekvienai Vilniaus m. ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo įstaigai priskirtas tarnybos specialistas (kuratorius) padeda siekti šio tikslo užtikrindamas efektyvesnę tarnybos, mokyklos administracijos ir VGK komunikaciją įtraukiojo ugdymo, švietimo pagalbos organizavimo ir jos teikimo klausimais. Susiję dokumentai:
- VILNIAUS MIESTO UGDYMO ĮSTAIGŲ, VYKDANČIŲ IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMAS, KURAVIMO TVARKA
- VPPT SPECIALISTŲ KURUOJAMOS VILNIAUS MIESTO UGDYMO ĮSTAIGOS, VYKDANČIOS IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMAS
PRADEDANČIŲJŲ MOKYKLŲ PSICHOLOGŲ MENTORYSTĖ
Mentorystė – tai neformalaus mokymosi forma bei abipusis veiklos procesas, kurio metu labiau patyręs, ne žemesnę nei trečią kvalifikacinę kategoriją turintis psichologas, remdamasis savo patirtimi, žiniomis ir įgūdžiais moko, remia, skatina, konsultuoja mažiau patyrusį ir tik pradėjusį dirbti švietimo įstaigos psichologą, siekiant jo profesinio ir asmeninio tobulėjimo. Mentoriai skiriami ketvirtos psichologo kvalifikacinės kategorijos psichologams, neturintiems darbo patirties Vilniaus m. savivaldybės švietimo įstaigoje arba psichologams, pradėjusiems dirbti Vilniaus m. savivaldybei pavaldžioje švietimo įstaigoje pirmus metus. Susiję dokumentai: