BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ KURAVIMAS
Kuravimo tikslas – gerinti įtraukiojo ugdymo kokybę ir švietimo pagalbą mokiniams, turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų poreikių. Kiekvienai Vilniaus m. ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo įstaigai priskirtas tarnybos specialistas (kuratorius) padeda siekti šio tikslo užtikrindamas efektyvesnę tarnybos, mokyklos administracijos ir VGK komunikaciją įtraukiojo ugdymo, švietimo pagalbos organizavimo ir jos teikimo klausimais. Susiję dokumentai:
- VILNIAUS MIESTO BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ (IŠSKYRUS IKIMOKYKLINIO UGDYMO MOKYKLAS) KURAVIMO TVARKA
- VPPT SPECIALISTŲ KURUOJAMOS VILNIAUS M. BENDROJO UGDYMO MOKYKLOS (IŠSKYRUS IKIMOKYKLINIO UGDYMO MOKYKLAS)
PRADEDANČIŲJŲ MOKYKLŲ PSICHOLOGŲ MENTORYSTĖ
Mentorystė – tai neformalaus mokymosi forma bei abipusis veiklos procesas, kurio metu labiau patyręs, ne žemesnę nei trečią kvalifikacinę kategoriją turintis psichologas, remdamasis savo patirtimi, žiniomis ir įgūdžiais moko, remia, skatina, konsultuoja mažiau patyrusį ir tik pradėjusį dirbti švietimo įstaigos psichologą, siekiant jo profesinio ir asmeninio tobulėjimo. Mentoriai skiriami ketvirtos psichologo kvalifikacinės kategorijos psichologams, neturintiems darbo patirties Vilniaus m. savivaldybės švietimo įstaigoje arba psichologams, pradėjusiems dirbti Vilniaus m. savivaldybei pavaldžioje švietimo įstaigoje pirmus metus. Susiję dokumentai: PRADEDANČIŲJŲ MOKYKLOS PSICHOLOGŲ MENTORYSTĖS VEIKLOS APRAŠAS